668 677 709 email: [email protected] (12) 640 58 60, 510 560 056

Serwis

Rzetelny serwis, współpraca i doświadczenie

Proponujemy Państwu współpracę w zakresie serwisu urządzeń biurowych i wielofunkcyjnych, w tym: serwisu Konica Minolta, serwisu Ricoh i innych, w tym drukarek i kserokopiarek. Gwarantujemy rzetelną, dokładną i terminową pracę, minimalny czas reakcji na Państwa wezwanie oraz wsparcie informatyczne w szerokim zakresie - zarówno zdalnie, jak i osobiście lub telefonicznie. Jesteśmy otwarci na Państwa potrzeby również w sytuacji, gdy poprzedni serwis odmówił współpracy oraz w momencie, gdy praca innego serwisanta okazała się dla Państwa mało satysfakcjonująca. Jesteśmy partnerami wielu dużych firm w związku z czym działamy na najwyższym poziomie, minimalnie zmniejszając czas serwisowania produktów tak, by Państwa firma mogła ponownie działać na pełnych obrotach, z doskonale funkcjonującym sprzętem.

Czy awarie są nieuniknione?

Nasze produkty są jednymi z wiodących na rynku informatyczno-drukarskim, o czym zapewniamy Państwa podczas spotkań i rozmów, gdy omawiamy szczegóły współpracy - wynajmu oraz dzierżawy. Mimo tego, sprzęt biurowy z zasady wykonuje wiele operacji na masową wręcz skalę, a awarie, choć frustrujące - mogą zdarzyć w każdej chwili. Paraliżują wówczas pracę Państwa firmy, nie pozwalając ruszyć ze związanymi z nią obowiązkami. W dobie XXI wieku baczna czujność i opieka serwisanta czy technika jest niezbędna, a błyskawiczna naprawa usterek - niezwykle pożądana. I właśnie to Państwu gwarantujemy. Bezawaryjna praca kserokopiarek i drukarek - sprzętu wielofunkcyjnego w ogóle jest możliwa tylko wtedy, gdy sprzęt ten jest regularnie serwisowany.

Co podlega serwisowaniu?

Serwis kserokopiarek polega na regularnym przeglądzie urządzeń. Do obowiązków serwisanta należy: odkurzanie obudowy i wnętrza drukarki, kontrola stopnia zużycia mechanizmu podajnika papieru i jego czyszczenie, oczyszczanie przekładni oraz wentylatorów i filtrów ozonowych. Ważnym elementem w pracy technika jest również sprawdzanie stopnia zużycia rolek elementu grzejnego, a w końcu dokładne sprawdzenie poprawności wydruku. Ważne jest, mając na uwadze Państwa komfort pracy na co dzień, aby do serwisu zgłaszać również wszelkie bieżące wątpliwości, dotyczące prawidłowego funkcjonowania kserokopiarki czy drukarki. W razie nawet najbardziej podstawowych i prozaicznych pytań - rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Współpraca na 100 procent

Oferujemy wynajem i dzierżawę najlepszych na rynku małopolskim sprzętów, ale to nie wszystko. Oprócz tego serwisujemy i naprawiamy wszystkie zgłaszane przez Państwa problemy. Doradzamy, rozmawiamy, pomagamy i przekonujemy - o niezawodności naszych usług oraz nienagannych możliwości współpracy. Jesteśmy dla Państwa na 100 procent - służymy celną diagnozą i rozpoznaniem problemu na wszystkich etapach współpracy, bo to do naszych zadań należy zadbanie o każdy mały i duży szczegół. Do Państwa zadań - jako posiadaczy sprzętów wielofunkcyjnych - należy natomiast zgłaszanie usterek, awarii czy potrzeby serwisu urządzenia biurowego, a także chęci zadania nam pytań z tym związanych.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej